رویترز: آژانس میگوید ایران نصب سانتریفیوژهای IR-۶ در تاسیسات زیرزمینی نطنز را آغاز کرده
کد خبر: ۳۴۴۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶

ایسنا: خبرگزاری رویترز به استناد از گزارش آژانس بینالمللی انرژی اتمی نوشت که ایران میخواهد سانتریفیوژهای جدیدی را در سایتهای هستهای زیرزمینی خود نصب کند.خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه در خبری به استناد از گزارش آژانس بینالمللی انرژی اتمی به کشورهای عضو نوشت که ایران نصب سانتریفیوژهای پیشرفته IR-6 در تاسیسات زیرزمینی نطنز آغاز کرده است.
در گزارش آژانس اتمی که به رصد رویترز و به تایید آژانس رسیده، آمده است: ایران نصب سانتریفیوژهای IR-6 در آبشار واحد را آغاز کرده که پیشتر توسط ایران به آژانس گزارش شده بود.
در این گزارش آمده که نصب دو آبشار دیگر از سانتریفیوژهای پیشرفته IR-6 همچنان آغاز نشده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین