سخنگوی شهرداری تهران: اطلاعات شهروندان از «تهران من» پاک نشده است

کد خبر: ۳۴۴۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴


عبدالمطهر محمدخانی در صفحه شخصی خود از رصد آفلاین خدمات شهرداری تهران خبر داد.

وی نوشت: شهرداری همزمان در جبهه سایبری با دشمنان مردم ایران و برخی بداخلاقان داخلی در حال مبارزه است.

هیچکدام از سوابق شهروندان یا اطلاعاتی از حافظه‌ها پاک نشده، دوربین‌ها هم روشن است. تنها برخی خدمات به صورت آفلاین انجام می‌شود و در روزهای آینده تمام سرویس‌های آنلاین در دسترس خواهد بود.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین