امیرعبداللهیان در آستانه نشست شورای حکام: اگر آمریکا و سه کشور اروپایی واقعبین باشند، توافق در دسترس است / اگر بانیان قطعنامه ضد ایرانی روش تهدید را دنبال کنند، مسئول همه عواقب آن خواهند بود
کد خبر: ۳۴۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
وزیر امور خارجه تاکید کرد: اگر بانیان قطعنامه ضد ایرانی در آژانس بینالمللی انرژی اتمی(IAEA) روش تهدید را دنبال کنند، مسئول همه عواقب آن هستند.

وزیر امور خارجه با بیان اینکه بانیان قطعنامه ضد ایرانی، مسئول همه عواقب تهدیداتشان هستند، تاکید کرد: توافق در دسترس است اگر آمریکا و سه کشور اروپایی واقعبین باشند.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، حسین امیرعبداللهیان بامداد دوشنبه در توییتر نوشت: با جوزف بورل در مورد مذاکره برای لغو تحریمها و چگونگی ادامه آن رایزنی کردیم.
وزیر امور خارجه تاکید کرد: اگر بانیان قطعنامه ضد ایرانی در آژانس بینالمللی انرژی اتمی(IAEA) روش تهدید را دنبال کنند، مسئول همه عواقب آن هستند.
امیرعبداللهیان یادآور شد: ما از توافق خوب، قوی و پایدار استقبال میکنیم. توافق در دسترس است اگر آمریکا و سه کشور اروپایی واقعبین باشند.
X Share
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین