سفیر هند به وزارت خارجه فراخوانده شد
کد خبر: ۳۴۴۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶

در پی اهانت یک برنامه تلویزیونی کشور هند به پیامبر اکرم (ص)، سفیر هند در تهران از سوی مدیر کل آسیای جنوبی به وزارت امور خارجه فراخوانده و مراتب اعتراض دولت و مردم ایران در این خصوص به سفیر هند ابلاغ شد.به گزارش ایسنا، سفیر هند در ایران با اظهار تاسف و غیر قابل قبول خواندن هرگونه توهین به پیامبر اسلام، اعلام کرد: «این موضع حکومت هند که بیشترین احترام را برای ادیان قایل است، نبوده و شخص اهانتکننده هیچ سمت دولتی نداشته و فقط جایگاه حزبی داشته و از این جایگاه هم اخراج شده است.»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین