آژانس انرژی اتمی: اورانیوم غنی شده ایران به ۱۸ برابر حد مجاز در برجام رسیده است
کد خبر: ۳۴۴۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳

تسنیم: آژانس بینالمللی انرژی اتمی اعلام کرد ذخیره اورانیوم غنیشده ایران ۱۸ برابر بیشتر از حد مجاز تعیین شده در توافق هستهای (برجام) شده است.آژانس بینالمللی انرژی اتمی اعلام کرد ذخیره اورانیوم غنیشده ایران 18 برابر بیشتر از حد مجاز تعیین شده در توافق هستهای (برجام) شده است.
به علاوه آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد ایران اکنون 43.1 کیلوگرم اورانیوم 60 درصد ذخیره کرده که حدود 10 کیلوگرم افزایش نشان میدهد. همچنین مقدار اندکی از این اورانیوم 60 درصد در حال حاضر به فلز اورانیوم تبدیل شده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین