کنایهی اقتصادی آذری جهرمی به دولت و افزایش قیمت دلار
کد خبر: ۳۴۴۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم در مطلبی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرد،از افزایش قیمت دلار انتقاد کرد.آذری جهرمی نوشت: با همان منطق اقتصادی که دلار ۴۲۰۰ تومانی مورد انتقاد بود، تخصیص دلار ۲۵۰۰۰ تومانی به برخی واردکنندگان (در حالیکه دلار امروز وارد کانال ۳۱۰۰۰ تومانی شده است) مردود نیست؟
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین