|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۰:۲۴

کنایه‌ی اقتصادی آذری جهرمی به دولت و افزایش قیمت دلار

کد خبر: ۳۴۴۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم در مطلبی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرد،از افزایش قیمت دلار انتقاد کرد.

آذری جهرمی نوشت: با همان منطق اقتصادی که دلار ۴۲۰۰ تومانی مورد انتقاد بود، تخصیص دلار ۲۵۰۰۰ تومانی به برخی واردکنندگان (در حالیکه دلار امروز وارد کانال ۳۱۰۰۰ تومانی شده است) مردود نیست؟

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین