توافق شهرداری و دادستانی: هر هفته ۳ مالک ساختمانهای بسیار پرخطر تهران، احضار میشوند
کد خبر: ۳۴۴۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
مهدی بابایی رئیس کمیته ایمنی و پیشگیری از بحران شورای شهر تهران در این باره به صداوسیما گفت: مالکین ساختمانهای بسیار پرخطر به دادستانی دعوت و موظف می شوند بر اساس زمان بندی سازمان آتش نشانی اصول ایمنی را رعایت کنند.

مالکان ساختمانهای بسیار پرخطر شهر تهران، ملزم به رعایت اصول ایمنی در مدت زمان معین میشوند.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، بر اساس توافق شهرداری و دادستانی شهر تهران، هر هفته سه مالک ساختمانهای بسیار پرخطر شهر تهران که دستورالعملهای ایمنی را رعایت نکرده اند، احضارمی شوند و برای آنها اخطار صادر میشود.
مهدی بابایی رئیس کمیته ایمنی و پیشگیری از بحران شورای شهر تهران در این باره به صداوسیما گفت: مالکین ساختمانهای بسیار پرخطر به دادستانی دعوت و موظف می شوند بر اساس زمان بندی سازمان آتش نشانی اصول ایمنی را رعایت کنند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین