سخنگوی وزارت خارجه: گشایش سرکنسولگری چین در بندرعباس مورد درخواست چین بود / طبیعی است که در شهرهایی که اتباع دارند و یا بخواهند مراودات تجاری داشته باشند، این سرکنسولگری ها افتتاح شود
کد خبر: ۳۳۶۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹

خطیبزاده سخنگوی وزارت خارجه با تایید خبر بازگشایی سرکنسولگری چین در بندرعباس، گفت: این بازگشایی براساس تاییدیه هیئت وزیران مورد درخواست چین بوده و طبیعی است که در شهرهایی که برخی کشورهای چه اتباع داشته باشند و چه بخواهند مراودات تجاری و اقتصادی داشته باشند، این سرکنسولگری ها افتتاح شود.وی اضافه کرد: ایران هم در شهرهای مختلف چین، سرکنسولگریهایی دارد و سفر آقای دکتر امیرعبداللهیان به چین، سفر بسیار خوبی بود. هفتمین ارتباط مستقیم دو وزیر امور خارجه بود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین