صداوسیما خبر خودش را تکذیب کرد: علی عسگری از هلدینگ خليج فارس استعفا نداده
کد خبر: ۳۳۶۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲

باشگاه خبرنگاران متعلق به صداوسیما نوشت: عبدالعلی علی عسگری در نامه ای به هيئت مديره هلدينگ خليج فارس ضمن تشكر از اعتماد آنان اعلام كرده در احترام به افكار عمومی، از پذيرش مسئوليت مدير عاملی انصراف داده است.عسگری رئیس سابق رسانه ملی ۲۰ دی ماه به سمت مدیرعامل پتروشیمی خلیج فارس منصوب شده بود.
تکمیلی / صداوسیما خبر خودش را تکذیب کرد
دقایقی بعد از خبر اول، کانال خبری صداوسیما نوشت: علیعسگری که بهعنوان رئیس هیئتمدیره هلدینگ پتروشیمی خلیجفارس انتخاب شده بود، گفته خبر استعفایم که از سوی برخی رسانهها منتشر شده جعلی است.
علیعسگری گفته: کار را با قدرت آغاز کردهایم و جلسات را از اولین روز کاری شروع و برای تحول در این مجموعه اقتصادی برنامه داریم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین