بنت: اسرائیل به هیچ توافقی با ایران پایبند نخواهد بود
کد خبر: ۳۳۶۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه تلاش هایش برای کارشکنی در مذاکرات وین گفت که اسرائیل بخشی از توافقات هسته ای با ایران نیست و ملزم به اجرای آن نخواهد بود.به گزارش ایسنا به نقل از آر تی عربی، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) در نشست کمیسیون امنیت و روابط خارجی پارلمان این رژیم گفت: ما به هیچ توافق هستهای با ایران پایبند نخواهیم بود و آزادی عمل خود را حفظ خواهیم کرد.
وی تاکید کرد: ما با ایران و نیروهای نیابتی آن مواجه هستیم و سلاحهای آنها شب و روز در اطراف ما است.
بنت گفت: ما از مذاکرات هستهای وین ناراضی هستیم اما اسرائیل بخشی از این توافقات نیست و ملزم به اجرای نتایج آن نیز نیست.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین