معاون وزیر خارجه کره جنوبی برای رایزنی با اعضای برجام راهی وین شد
کد خبر: ۳۳۵۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
کره جنوبی به واسطه بدهی چند میلیارد دلاریی که به ایران دارد و مدعی است که تحریم های آمریکا مانع پرداخت این بدهی به تهران است، یکی از کشورهایی است که همواره مذاکرات وین را از نزدیک دنبال میکند.

معاون وزیر امور خارجه کره جنوبی امروز برای رایزنی با کشورهای عضو برجام از سئول عازم وین شد.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، چوی جونگ کان معاون وزیر امور خارجه کره جنوبی امروز چهارم ژانویه از فرودگاه بینالمللی اینچِئون غرب سئول راهی وین شد تا با نمایندگان کشورهای عضو توافق هستهای[برجام] در وین دیدار و گفتوگو کند.
سفر این مقام کره جنوبی به وین در حالی است که هشتمین دور از مذاکرات وین اخیرا آغاز شده است.
کره جنوبی به واسطه بدهی چند میلیارد دلاریی که به ایران دارد و مدعی است که تحریم های آمریکا مانع پرداخت این بدهی به تهران است، یکی از کشورهایی است که همواره مذاکرات وین را از نزدیک دنبال میکند.
X Share
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین