آلمان: از ایران خواسته ایم تا از پرتاب موشک‌های ماهواره‌بر خودداری کند / این اقدام، نقض قطعنامه‌های شورای امنیت است

کد خبر: ۳۳۵۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱

ایلنا: وزارت خارجه آلمان با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس، از پرتاب موشک ماهواره‌بر توسط ایران ابراز نگرانی کرد.

به گزارش رویترز، وزارت خارجه آلمان با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس، از پرتاب موشک ماهواره‌بر توسط ایران ابراز نگرانی کرد.

یک دیپلمات آلمانی با اشاره به پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره‌بر سیمرغ، مدعی شد که این اقدام، نقض قطعنامه‌های شورای امنیت است.

وی افزود که برلین از ایران خواسته است تا از پرتاب موشک‌های ماهواره‌بر خودداری کند.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین