لاپید: دبدار عباس و گانتس برای امنیت و جایگاه بینالمللی اسرائیل مهم است
کد خبر: ۳۳۵۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی درباره دیدار رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و وزیر جنگ این رژیم گفت، این دیدار برای امنیت اسرائیل و جایگاه بینالمللی آن مهم بود.به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در توییتر نوشت: نشست بین بنی گانتس و محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای امنیت اسرائیل و جایگاه جهانی آن مهم بود. هماهنگی امنیتی و مدنی با تشکیلات خودگردان فلسطین برای امنیت اسرائیل ضروری است و وزیر دفاع (جنگ) به شکل حرفهای و مسؤولانه آن را هدایت میکند.
براساس گزارش رسانههای اسرائیلی، این دومین دیدار بین آنها از زمان تشکیل دولت اسرائیل است. اولین دیدار دو ماه پیش در رام الله انجام شد.
این اولین دیدار محمود عباس با وزیر جنگ اسرائیل در داخل اراضی اشغالی از سال 2010 است.
این نشست با توافق نفتالی بنت، نخستوزیر رژیم صهیونیستی انجام گرفت.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین