|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۳:۵۳

گفت‌وگوی وزرای خارجه آلمان و اسرائیل درباره برجام

کد خبر: ۳۳۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱

وزارت خارجه آلمان از گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه این کشور با همتای صهیونیست خود درباره برجام خبر داد.

به گزارش ایلنا، وزارت خارجه آلمان در پیامی توئیتری از گفت‌وگوی تلفنی «آنالنا بربوک» وزیر خارجه این کشور با «یائیر لاپید» همتای صهیونیست خود درباره برجام خبر داد.

در این پیام توئیتری با تأکید بر تمایل آلمان برای گسترش روابط با رژیم صهیونیستی در حوزه‌هایی از جمله جوانان، زنان و مسائل اقلیمی، اعلام شد که وزیر خارجه این کشور در تماس تلفنی خود با یائیر لاپید بر این مسأله تأکید کرد».

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که دو طرف در این تماس تلفنی بر سر حفظ تماس نزدیک خود در خصوص برجام و توافق آبراهام، توافق کردند.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین