گزارش توییتری امیرعبداللهیان از حضورش در نشست وزیران امور خارجه سازمان همکاری اسلامی در پاکستان
کد خبر: ۳۳۴۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۱

وزیر امور خارجه کشورمان گزارشی از حضور خود در نشست اخیر وزیران امور خارجه سازمان همکاری اسلامی در اسلامآباد پاکستان منتشر کرد.به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان در صفحه توییتر خود در این ارتباط نوشت:
« گفتگوهای متنوع در حاشیه اجلاس OIC در اسلامآباد. توسعه همکاری با پاکستان، کشورهای همسایه و اسلامی / تاکید کردم، آینده افغانستان در سایه تشکیل دولت فراگیر با مشارکت همه اقوام تضمین خواهد شد. آزادی سرزمین مادری فلسطینان و قبله اول مسلمین نیز مورد تاکید قرار گرفت.»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین