وزیر امور خارجه با «عمرانخان» دیدار و گفتگو کرد
کد خبر: ۳۳۴۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

وزیر امور خارجه کشورمان با «عمران خان» نخست وزیر پاکستان دیدار و گفتگو کرد.به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه نشست وزرای خارجه عضو سازمان همکاری اسلامی با «عمران خان» نخست وزیر جمهوری اسلامی پاکستان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار، طرفین درباره روابط ۲ جانبه و اخرین تحولات منطقه بحث و بررسی کردند.
گفتنی است، هفدهمین نشست وزرای خارجه عضو سازمان همکاری اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در پارلمان ملی پاکستان در شهر اسلامآباد برگزار شد.
به گفته وزیر خارجه پاکستان، هدف از برگزاری این نشست توجه ویژه به مسأله افغانستان و جلوگیری از فاجعه انسانی در این کشور است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین