روزنامه جوان: چرا افرادی که در دوره ضرغامی، آرشیو صداوسیما را به رسانههای بیگانه دادند محاکمه نشدند؟
کد خبر: ۳۳۴۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲

روزنامه جوان با اشاره به سرقت برخی فیلمهای صداوسیما در دوره مدیریت ضرغامی نوشت:درست در زمانی که سالهای سال در آرشیو تصویری سیما به روی محققان بسته بود و این گنجینه ارزشمند در حال خاک خوردن در زیرزمینهای بروکراسی اداری بود، ناگهان تصاویری اختصاصی از رویدادهای معاصر به دست شبکههای فارسیزبان بیگانه میرسد و ملاط و مصالح انبوهی از روایتپردازی دروغین را فراهم میآورد.حتی اگر از این هم بگذریم که بعد از گذشت بیش از یک دهه هنوز هیچ فرد مسئولی در خصوص سرقت و قاچاق این گنجینه آرشیوی محاکمه نشده، به این پرسش پاسخ ندادهایم که چرا بعد از این همهسال بهاندازه حداقل موردنیاز تولیدات داستانی و مستند از حوادث تاریخساز معاصر ارائه نشده است؟
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین