|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۴:۳۹

آمریکا سه شرکت را به بهانه ارتباط با ایران در لیست سیاه‌اش قرار داد

کد خبر: ۳۳۴۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵


وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرد که سه شرکت را به اتهام حمایت از برنامه موشکی ایران در لیست سیاهش قرار داد.

به گزارش ایسنا، وزارت بازرگانی آمریکا روز پنج‌شنبه سه شرکت را به بهانه تلاش برای حمایت از تسلیحات متعارف و برنامه موشکی پیشرفته ایران با استفاده از کالاهای ساخت آمریکا از طریق صادرات از چین در لیست سیاه خود قرار داد.

اداره صنعت و امنیت وزارت بازرگانی افزود که این سه شرکت به دلیل «اقدامات متغایر با امنیت ملی و منافع سیاست خارجی ایالات متحده» در لیست سیاه قرار گرفته‌اند.

«ویولت اکلترونیکز»، «شرکت فناوری کامتل» و «اچ.اس.جی الکترونیکز» در این لیست قرار گرفته‌اند.

این شرکت‌ها با محدودیت‌های صادراتی و محدودیت در فعالیت در ایالات متحده مواجه خواهند شد.

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین