اردوغان: به توسعه روابط با امارات امیدواریم
کد خبر: ۳۳۴۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۱

رئیسجمهوری ترکیه امروز، چهارشنبه گفت، کشورش به توسعه روابط با امارات امیدوار است.به گزارش آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیسجمهوری ترکیه گفت: ترکیه به توسعه روابط دوجانبه و تقویت این روابط در زمینههای مختلف که دو کشور بر آنها توافق دارند، امیدوار است.
این اظهارات در حالی است که سفیر امارات استوارنامه خود را تقدیم اردوغان کرد.
ساعد ثانی حارب الظاهری، سفیر جدید امارات متحده عربی در آنکارا استوارنامه خود را به رجب طیب اردوغان تقدیم کرد.
اردوغان در مجتمع ریاست جمهوری بشتپه در آنکارا الظاهری را به حضور پذیرفت.
سفیر امارات در آنکارا در پایان این دیدار با رئیسجمهوری ترکیه عکس یادگاری گرفتند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین