سخنگوی وزارت خارجه: در گفتگوهای رئیس سازمان انرژی اتمی و مدیرکل آژانس پیشرفت حاصل شده / احتمال تفاهم قریب الوقوع
کد خبر: ۳۳۴۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

«سعید خطیبزاده» سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران بامداد چهارشنبه از حصول پیشرفت در گفتوگوهای «رافائل گروسی» مدیر کل آژانس بینالمللی انرژی با «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی ایران خبر داد.خطیبزاده در گفتوگو با شبکه «پرس تیوی» خبر داد گفتوگوهای جاری میان اسلامی و گروسی، منجر به پیشرفت و کاهش شکافها بر سر چندین موضوع مورد نظر طرفین شده است.
به نوشته پرستیوی، سخنگوی وزارت خارجه همچنین توضیح داد: «نمیخواهم وارد جزئیات شوم، اما میتوانم پیشبینی کنم که دو طرف به زودی به تفاهم برسند».
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین