نشست غیررسمی روسیه، چین و امریکا در وین / کنایه مذاکره کننده روسیه به ایران؟ / اولیانوف: کنار امریکایی ها نشستیم، پیامد سیاسی هم نداشت
کد خبر: ۳۳۴۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹
دیپلماسی یک خیابان دو طرفه است. همه شرکت کنندگان در مذاکرات وین باید این را در نظر داشته باشند. البته من این حرف ها را اول از همه به خودم می گویم. سایر همتایانم در روند مذاکرات بر سر احیای برجام، خودشان در این باره تصمیم خواهند گرفت.

اولیانوف مذاکره کننده ارشد مسکو در توئیتی از جلسه غیررسمی هیات های روسیه و چین با امریکا در وین خبر داد.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ اولیانوف نوشت: مذاکرات وین ادامه دارد؛ نشست غیررسمی سه جانبه روسیه، چین و آمریکا.
وی افزود: همانطور که می بینید روس ها در کنار آمریکایی ها نشسته اند، اما هیچ پیامد سیاسی ندارد.
اولیانوف همچنین امروز در توییت دیگری نوشته بود: آقای باقری کنی درست می گوید. دیپلماسی یک خیابان دو طرفه است. همه شرکت کنندگان در مذاکرات وین باید این را در نظر داشته باشند. البته من این حرف ها را اول از همه به خودم می گویم. سایر همتایانم در روند مذاکرات بر سر احیای برجام، خودشان در این باره تصمیم خواهند گرفت.
علی باقری کنی امروز گفته بود: بعضی بازیگران به جای دیپلماسی واقعی به عادت مقصرنمایی خود پافشاری میکنند. ما سریعا پیشنهادهایمان را ارائه کردیم و به نحوی سازنده و منعطف تلاش کردیم تا اختلافات کم شود. دیپلماسی، خیابانی ۲طرفه است. اگر ارادهای برای جبران خطای مقصر باشد، راه برای توافق خوب سریع هموار میشود.
X Share
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین