|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۷:۵۰

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: آنتونی بلینکن مذاکرات سازنده‌ای با همتایان اروپایی‌اش داشته است

کد خبر: ۳۳۴۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰

بی‌بی‌سی: در حالی که دور جدید مذاکرات هسته‌ای در وین دنبال می‌شود، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت آنتونی بلینکن، وزیر خارجه این کشور با همتایان اروپایی‌اش، مذاکراتی "سازنده" درباره برجام و شیوه برخورد با ایران داشته است.

به گفته سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، بلینکن که برای شرکت در نشست جی-هفت در لیورپول به سر می‌برد، درباره برجام و شیوه ادامه مذاکرات با وزرای خارجه کشورهای بریتانیا، آلمان و فرانسه گفت‌وگو کرده است.

 
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین