فریدون عباسی: همزمان با مذاکرات وین، در مصرف حامل های انرژی صرفه جویی کنیم تا قدرت نرم خود را نشان دهیم / صدا و سیما هم با اطلاع رسانی روزانه اقتدار مردم ایران را به نمایش بگذارد
کد خبر: ۳۳۳۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹

فریدون عباسی نماینده مجلس و رییس سازمان انرژی اتمی در دولت احمدی نژاد در توییتی نوشت: همزمان با آغاز مذاکرات رفع تحریم، عزت ایرانی برای نشان دادن قدرت نرم خود، با صرفه جوئی در مصرف حامل های انرژی، در میدان عمل حاضر خواهد شد. صدا و سیما با اطلاع رسانی روزانه اقتدار مردم ایران را به نمایش بگذارد.مذاکرات ایران و کشورهای مشارکت کننده در برجام قرار است روز هشتم آذر ماه از سر گرفته شود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین