باقری: توافق کردیم صفحه جدیدی در روابط ایران-امارات گشوده شود
کد خبر: ۳۳۳۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹

معاون سیاسی وزیر خارجه کشورمان در توییتی محور گفتوگوهای خود با مقامات ارشد اماراتی را تشریح کرد.علی باقری کنی، معاون سیاسی وزیر خارجه کشورمان روز چهارشنبه در توییتی نوشت: در ادامه سفر به کشورهای منطقه، امروز در دبی، در نشست دوستانه و صمیمانه با دکتر انور قرقاش مشاورِ عالیِ سیاست خارجی جناب شیخ خلیفه بن زاید، رئیس کشور امارات و خلیفه شاهین المرر وزیر مشاور در امور خارجی دولت امارات توافق کردیم تا صفحه جدیدی در روابط ایران و امارات گشوده شود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین