سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: امیدواریم ایران پیشرفتهای دورههای قبلی مذاکرات وین را دنبال کند
کد خبر: ۳۳۳۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹

فارس: «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا شامگاه سهشنبه به از سرگیری مذاکرات میان ایران و گروه 1+4 اشاره کرد.وی که در کنفرانس خبری صحبت میکرد، افزود: «امیدواریم که ایران در مذاکرات وین پیشرفتهایی را که در دورههای قبلی به دست آمده، دنبال کند».
پرایس اضافه کرد: «بازگشت دوجانبه به توافق هستهای بهترین راه برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هستهای است».
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: «ما در وین گامهای یکجانبه برنخواهیم داشت و آماده بازگشت مشترک به توافق هستهای هستیم».
وی در ادامه مدعی شد در صورتی که ایران نشان دهد که هدف مشخصی در مذاکرات وین ندارد، به ابزارهای دیگر متوسل خواهیم شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین