نمازجمعه تهران به امامت حجتالاسلام علیاکبری در دانشگاه تهران برگزار میشود
کد خبر: ۳۳۱۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹

نماز جمعه این هفته تهران بعد از بیش از یک سال تعطیلی به علت شیوع بیماری کرونا، به امامت حجتالاسلام علی اکبری در دانشگاه تهران برگزار میشود.به گزارش ایلنا، نماز جمعه این هفته تهران (۳۰ مهرماه ۱۴۰۰)، بعد از ماهها تعطیلی به علت شیوع بیماری کرونا، به امامت حجتالاسلام علی اکبری امام جمعه موقت تهران در دانشگاه تهران برگزار میشود.
بدین منظور در دانشگاه تهران برای ورود نمازگراران از ساعت ۱۰صبح باز خواهد شد و نمازگزاران با رعایت پروتکل های بهداشتی، این فریضه الهی ـ سیاسی را به جا خواهند آورد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین