برادر مهران غفوریان: مهران همچنان در آی سی یو است؛ امروز به بخش منتقل میشود
کد خبر: ۳۳۱۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴

میزان: برادر مهران غفوریان گفت: مهران همچنان در آی سی یو است و با توجه به گفته پزشکان بعد از معاینه و نبود مشکل امروز به بخش منتقل میشود.مهدی غفوریان درباره وضعیت جسمانی مهران غفوریان گفت: خدا را شکر حال مهران غفوریان خوب است و طبق گفته پزشکان که اعلام کرده بودند شب گذشته میتواند برای مهران شب پر خطری باشد اما خوشبختانه شب گذشته برای مهران اتفاق خاصی نیفتاد و حالش خوب است. مهران همچنان در آی سی یو است و با توجه به گفته پزشکان بعد از معاینه و نبود مشکل امروز به بخش منتقل میشود.
لازم به ذکر است مهران غفوریان بازیگر مطرح سریالهای طنز تلویزیونی ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه سر صحنه سریال شبکه نمایش خانگی نیسان آبی به سکته قلبی دچار شد و در بیمارستان قلب جماران بستری و روز گذشته سه شنبه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۰ تحت جراحی قلب باز انجام گرفت.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین