|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۲:۳۴

مدیرکل آژانس خواستار ملاقات با وزیر خارجه ایران شد

کد خبر: ۳۳۱۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴

ایرنا: مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی خواستار ملاقات با وزیر امور خارجه ایران شده است تا درباره موضوعات مربوط به فعالیت های هسته ای ایران با وی رایزنی کند.

 رافائل گروسی که به واشنگتن سفر کرده است در گفت‌وگو با نشریه فایننشال تایمز گفت: من به این تماس در سطح سیاسی نیاز دارم. این (درخواست) اجتناب ناپذیر است چون بدون آن نمی‌توانیم یکدیگر را درک کنیم.


ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین