نماز جمعه تهران پس از ۲۰ ماه وقفه، این هفته برگزار می شود
کد خبر: ۳۳۱۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۰
صداوسیما: سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور گفت: مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه تهران پس از ۲۰ ماه وقفه، جمعه این هفته (۳۰ مهر) در دانشگاه تهران برگزار میشود.
حجت الاسلام و المسلمین علی نوری افزود: بر اساس مصوبه روز شنبه (۲۴ مهر) ستاد ملی مقابله با کرونا، نماز جمعه شهر تهران جمعه این هفته (۳۰ مهر) با رعایت شیوه نامههای بهداشتی در دانشگاه تهران برگزار میشود.
برگزاری مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه تهران مدتی پس از شیوع بیماری کرونا و با هدف پیشگیری از گسترش این بیماری، متوقف شده بود.
حجت الاسلام و المسلمین علی نوری افزود: بر اساس مصوبه روز شنبه (۲۴ مهر) ستاد ملی مقابله با کرونا، نماز جمعه شهر تهران جمعه این هفته (۳۰ مهر) با رعایت شیوه نامههای بهداشتی در دانشگاه تهران برگزار میشود.
برگزاری مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه تهران مدتی پس از شیوع بیماری کرونا و با هدف پیشگیری از گسترش این بیماری، متوقف شده بود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین