نوازنده باسابقه ارکستر با کرونا درگذشت
کد خبر: ۳۳۱۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲

نادر کشاورز از نوازندگان سابق ارکستر سمفونیک و ارکستر ملی ایران بر اثر ابتلاء به کرونا درگذشت.به گزارش ایسنا به نقل از سایت خانه موسیقی، نادر کشاورز از نوازندگان سابق ارکستر سمفونیک صداوسیما بود که به مدت ۱۱ سال نیز با ارکستر ملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی همکاری داشت.
حضور در اجرا و ضبط بسیاری از آثار موسیقی ایرانی و موسیقی پاپ، همکاری با ارکستر موسیقی سنتی صداوسیما به رهبری زندهیاد حسین فرهادپور، همکاری با ارکستر نغمه باران، همکاری با ارکستر مهرورزان و … از دیگر فعالیتهای هنری زندهیاد کشاورز بود.
این هنرمند در زمینه سرودن شعر و آموزش موسیقی نیز سالها به فعالیت مشغول بود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین