|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۵:۳۳

واکنش رئیس سازمان زندان‌ها به خبر درگیری در ‎زندان تهران بزرگ: زندان محفل مجرمان است نه فرهیختگان

کد خبر: ۳۳۰۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵

محمد مهدی حاج محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها در توییتر نوشت: ‏درخصوص خبر غیردقیق درگیری در ‎زندان تهران بزرگ، همین بس که، زندان محفل فرهیختگان نیست؛ بلکه محفل مجرمان است. باوجود کنترل‌ها، اختلاف و تنش بین آنها دور از انتظار نیست.

او اضافه کرد: در بند مجرمین امنیتی، برای مراقبت و رعایت بهتر تفکیک و طبقه‌بندی، بیش از ۵۰ درصد ظرفیت خالی و زندانی دیگری حضور ندارد.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین