دامپزشکی: اکثر مرغداران قبل از سربریدن مرغها در آب آنها تریاک میریزند
کد خبر: ۳۳۰۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱

علیرضا رفیعیپور، رییس سازمان دامپزشکی استفاده مرغداران از تریاک برای افزایش وزن مرغها را تایید کرد و گفت اکثر مرغداران قبل از سربریدن مرغها در آب آنها تریاک میریزند تا یبوست بگیرند و وزنشان زیاد شود.علیرضا رفیعیپور در یک برنامه تلویزیونی افزود دلیل اینکه مردم در تهران و شهرستانها بعد از مصرف مرغ احساس رخوت میکنند، به خاطر وجود تریاک در گوشتهای تولیدی است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین