ریاض: وارد گفتوگوهای فشرده با واشنگتن برای پایان دادن به درگیری یمن شدیم
کد خبر: ۳۳۰۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
«عبدالعزیز بن حبتور» نخستوزیر دولت نجات ملی یمن نیز اخیرا گفت، اظهارات اخیر آمریکایی-سعودی درباره یمن فریب و تلاشی برای کتمان واقعیت است تا گفته شود ریاض «کبوتر صلح» است.

فارس: «فیصل بن فرحان آل سعود» وزیر خارجه عربستان سعودی گفت که ریاض و واشنگتن وارد گفتوگوهای فشردهای برای پایان دادن به درگیری نظامی در یمن شده اند.بر اساس گزارش رویترز، جزئیات گفتوگو و مواردی که شامل آن میشود، مشخص نیست.
«عبدالعزیز بن حبتور» نخستوزیر دولت نجات ملی یمن نیز اخیرا گفت، اظهارات اخیر آمریکایی-سعودی درباره یمن فریب و تلاشی برای کتمان واقعیت است تا گفته شود ریاض «کبوتر صلح» است.
وی به شبکه «المسیره» گفت، بهتر است ائتلاف سعودی به جای ارائه طرحهای دروغین، توقف حمله به یمن و لغو محاصره آن را اعلام کند.
بنحبتور تأکید کرد، سعودی و آمریکا درباره صلح در یمن جدی نیستند، آنها به تجاوز خود ادامه میدهند اما صنعاء همواره آماده صلح بوده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین