آسوشیتدپرس: ایران و عربستان هفته گذشته نشستی در بغداد برگزار کردهاند / این نشست در سطح وزرا نبوده اما مذاکرات مثبتی بود
کد خبر: ۳۳۰۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳

ایسنا: آسوشیتدپرس به نقل از دو منبع عراقی ادعا کرد که ایران و عربستان هفته گذشته نشستی در بغداد برگزار کردهاند.به گزارش آسوشیتدپرس، دو مقام عراقی روز دوشنبه اعلام کردند که ایران و عربستان دور جدیدی از مذاکرات را در بغداد برگزار کردند.
یک مقام عراقی در این رابطه گفت که طی دیدار هفته گذشته « مشکلات میان دو کشور طبق نقشه راهی که از پیش بر سر آن توافق شده بود از جمله از طریق نمایندگی دیپلماتیک میان دو کشور» مورد بحث قرار گرفت.
این مقام عراقی که نخواسته نامش فاش شود گفت که این نشست در سطح وزرا نبوده اما مذاکرات در کل مثبت بوده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین