سخنگوی طالبان: دیپلمات های ایرانی در امنیت هستند / به امنیت آن ها اولویت داده ایم؛ کسی با آن ها کاری ندارد
کد خبر: ۳۲۷۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۹

همشهری آنلاین: سخنگوی طالبان اعلام کرد که دیپلمات های کشورهای خارجی ازجمله جمهوری اسلامی ایران در امنیت کامل خواهند بود.ذبیح الله جاهد در گفتگو با یک رسانه افغانستانی تاکید کرد: تمام دیپلمات های حاضر در افغانستان در امنیت هستند و مشکلی برای آن ها ایجاد نخواهد شد.
وی افزود: به خصوص دیپلمات های جمهوری اسلامی ایران در هرات و جاهای دیگر از امنیت برخوردار هستند و کسی با آن ها کاری ندارد و ما به امنیت آن ها اولویت داده ایم و متوجهشان هستیم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین