|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۴:۵۲

رییس سازمان زندان‌ها: نیلوفر بیانی به مرخصی رفت

کد خبر: ۳۲۷۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱

رئیس سازمان زندان‌ها از اعطای مرخصی به نیلوفر بیانی -از محکومان پرونده فعالان محیط زیستی- خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمدمهدی حاج محمدی در توئیتر نوشت:" ‌‎با موافقت قاضی مربوطه به خانم ‎نیلوفر_بیانی هم، وفق مقررات مرخصی اعطا شده است."

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین