پروتکلشکنی در هیات زوارالبقیع تهران / پلیس امنیت به ماجرا وارد شد
کد خبر: ۳۲۷۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲

فارس: پس از انتشار تصاویری از یک هیأت که بدون رعایت پروتکلهای بهداشتی مراسم شب اول محرم را برگزار کرده بود، پلیس امنیت وارد عمل شد و مسئولان هیأت خاطی را احضار کرد.با وجود تلاش گسترده هیاتها از ماهها قبل برای رعایت پروتکلهای بهداشتی، شب گذشته یکی از هیاتهای تهران در حالی برگزار شد که هیچ پروتکلی را رعایت نکرده بود.
پس از اعلام تخلف، ظهر امروز پلیس امنیت به پرونده تخلف این هیات ورود کرد و با احضار مسئولان، مقدمات برخورد با آنها را فراهم کرد.
فیلم از پروتکلشکنی هیات زوارالبقیع در جنوب تهران، از اینستاگرام مداحی بهنام حسین ستوده، در شبکههای اجتماعی دستبهدست میشود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین