واکنش یک نماینده به زیر گرفتن دو زن بدلیل بد حجابی: پاسخ محکم به رفتارهای طالبانی می دهیم تا درس عبرت شود
کد خبر: ۳۲۷۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰

ایلنا: نماینده مرند و جلفا در مجلس به زیر گرفتن دو زن بدلیل بد حجابی در ارومیه واکنش نشان داد.معصومه پاشایی بهرام در توئیتی نوشت:
«در مورد زیر گرفتن دو زن بدلیل بد حجابی در ارومیه، باید بگویم بعضی ها نمی فهمند در کشور متمدنی به نام ایران زندگی می کنند و اینجا پاسخ قضایی محکم به رفتارهای طالبانی می دهیم تا درس عبرتی برای آنان شود که می خواهند امنیت اجتماعی زنان را خدشه دار کنند.»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین