گسترش دلتا در سراسر خوزستان / کاهش رعایت پروتکلها به ۵۰ درصد
کد خبر: ۳۲۶۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: ویروس دلتا در سطح خوزستان گسترش یافته و میزان مراجعه، مبتلایان و فوتیها افزایش یافته است.ولیاله حیاتی در نشست قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۱۸ مردادماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: با کمال تاسف میزان رعایت پروتکلهای بهداشتی در استان خوزستان به ۵۰ درصد رسیده که زنگ خطری برای افزایش موارد ابتلا به کرونا و مرگ و میر است.
به گزارش ایسنا، وی افزود: بنابراین از مردم تقاضا داریم پروتکلهای بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در اجتماعات را جدی بگیرند.
فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: شرایط خوزستان بسیار شکننده است. اکنون ویروس دلتا در سطح خوزستان گسترش یافته و میزان مراجعه، مبتلایان و فوتیها افزایش یافته است.
وی بیان کرد: تمام محدودیتهای کرونایی بر اساس رنگبندی شهرها با قدرت و شدت بیشتری در سراسر استان خوزستان اعمال میشود. محدودیت فعالیت اصناف، محدودیت حضور کارکنان در محیطهای کاری و ورود و خروج به شهرهای قرمز و نارنجی نیز با قدرت بیشتری اعمال میشود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین