کنایه نماینده مجلس به زاکانی: نباید مجلس را پله ترقی کرد
کد خبر: ۳۲۶۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹

نماینده مردم شازند در مجلس نسبت به ترک مجلس از سوی برخی نمایندگان برای تصدی پستهای دیگر اخطار داد.محمود احمدی بی غش در اخطاری مستند به اصل ۸۴ قانون اساسی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس گفت: نباید مجلس را پله ترقی کرد و رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار با نمایندگان مجلس در بیاناتی نقل به مضمون به این نکته تاکید داشتند.
وی افزود: استان قم کلاً ۳ نماینده دارد و اگر یک نماینده آن به شهرداری و یکی دیگر به دولت برود، تنها یک نماینده باقی میماند و در آن صورت تکلیف اعتماد مردم و مرجعیت و حمایتهای آنان چه میشود؟
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین