عراق از "جنگ علنی" و اهداف آن پرده برداشت
کد خبر: ۳۲۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴

وزارت نیروی عراق امروز یکشنبه از جنگ علنی در شهرهای مختلف این کشور خبر داد و اهداف آن را فاش کرد.به گزارش ایسنا، به نقل از شفق نیوز، احمد العبادی، سخنگوی وزارت نیروی عراق گفت، انفجارهایی که دکلهای برق در شهرهای مختلف عراق در معرض آن قرار دارند نه تنها یک حمله شدید است، بلکه یک جنگ علنی علیه خطوط انتقال نیرو و زیرساختهای وزارت برق است و به دلیل این جنگ همه در معرض نابودی کامل قرار دارند.
وی افزود، هدف از این جنگ علنی که از نظامی به برق تبدیل شده، آسیب رساندن به شهروندان، محروم کردن انرژی برق از شهروندان و جدا کردن استانها از یکدیگر است.
العبادی گفت، این جنگ حتی برخی از پروژههای استراتژیک و حیاتی را تحت تأثیر قرار داده است و هدف از آن قطع آب آشامیدنی در برخی مناطق است و این نشان میدهد که هدف از این جنگ فقط آسیب رساندن به شهروندان است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین