واعظی: روحانی وقتی واکسیناسیون به پایین ۷۰ سال رسید، واکسن زد
کد خبر: ۳۲۶۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸
فارس: رئیس دفتر رئیس جمهور در پاسخ به این پرسش که آیا آقای روحانی واکسن زده اند گفت: بله ایشان واکسن زده اند.
محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در پاسخ به این پرسش که آیا آقای روحانی واکسن زده اند گفت: بله ایشان واکسن زده اند.
وی ادامه داد: در آن زمان ( سن بالای هفتاد سال ) نزده بودند اما وقتی واکسیناسیون به پایین ۷۰ سال رسید، واکسن زدند.
محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در پاسخ به این پرسش که آیا آقای روحانی واکسن زده اند گفت: بله ایشان واکسن زده اند.
وی ادامه داد: در آن زمان ( سن بالای هفتاد سال ) نزده بودند اما وقتی واکسیناسیون به پایین ۷۰ سال رسید، واکسن زدند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین