ابتکار: در سال ۸۹ آب را روی هورالعظیم بستند / یادتان هست که این تالاب، کانون گردو غبارشده بود؟ / از اولین تلاشهای ما در ۹۲ - ۹۳ باز کردن آب روی تالاب بود

کد خبر: ۳۲۶۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در پیامی که در توئیتی نسبت به اتهام های وارد شده به خود مبنی بر کم کاری در هورالعظیم و در نتیجه خشک شدن آن، واکنش نشان داد و نوشت: شرط سازمان حفاظت محیط زیست در سال ۸۴ خشک نکردن تالاب برای توسعه نفت بود ولی در سال ۸۹ آب را روی هورالعظیم بستند.

وی ادامه داد: از اولین تلاشهای ما در ۹۲ - ۹۳ باز کردن آب روی تالاب بود چون کانون گردو غبارشده بود یادتان هست؟

معاون رییس جمهوری متذکر شد: برای اینکه قصور دولت دهم مشخص نشود مرتب من را متهم می کردند بابت گردو غبار و بابت خشکی تالاب!


ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین