|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۲۱:۰۲

مدیری به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد

کد خبر: ۳۲۶۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳

سینما دیلی: مهران مدیرى به دلیل ابتلا به بیمارى کرونا، در یکى از بیمارستانهاى تهران بسترى شد.

مدیرى در این ایام، مشغول ضبط برنامه تلویزیونى «دورهمى» و همچنین بازى در سریال «خاتون» بود که از دو روز پیش با بروز علائم بیمارى تحت درمان قرارگرفت و امروز نیز با نظر پزشکان بسترى شد.

 
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین