ترخیص اولین محموله واکسن وارداتی توسط بخش خصوصی / ۳۰۰ هزار دوز آسترازنکا وارد کشور شد
کد خبر: ۳۲۶۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۵

باشگاه خبرنگاران: گمرک ایران از ترخیص اولین محموله واکسن کرونای وارداتی توسط بخش خصوصی خبر داد.گمرک ایران اعلام کرد: هم اکنون بیش از ۳۰۰ هزار دوز آسترازنکا با حضور معاون فنی و امور گمرکی گمرک از گمرک فرودگاه امام خمینی ترخیص شد.
این محموله نخستین محموله واکسن کرونای وارداتی توسط بخش خصوصی به کشور است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین