نظر پلیس درباره موتورسواری زنان: معیار ما داشتن گواهینامه موتورسیکلت است
کد خبر: ۳۲۶۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸

ایسنا: رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هرکسی گواهینامه موتورسیکلت داشته باشد میتواند با موتور رانندگی کند.سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پاسخ به پرسشی در مورد موتورسواری زنان اظهار کرد: معیار برای ما داشتن گواهینامه موتورسیکلت است و هر فردی که فاقد گواهینامه باشد، با او برخورد میکنیم.
وی ادامه داد: در مورد موتورسواری زنان موارد محدود است که با آن برخورد شده و وسیله نیز توقیف شده است. اما هرکسی گواهینامه موتورسیکلت داشته باشد، میتواند با موتور رانندگی کند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین