محمود صادقی: احتمال دارد انتخابات به دور دوم برود؛ در دور دوم شرایط کاملا متفاوت خواهد بود
کد خبر: ۳۲۳۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹

محمود صادقی نماینده سابق مجلس در توئیتی با انتشار فیلمی از شرکت در انتخابات در مسجد امیر تهران نوشت: احتمال دارد انتخابات به دور دوم برود و در دور دوم شرایط کاملا متفاوت خواهد بود.وی در این فیلم بیان کرد: «پیام من به کسانی که هنوز مصمم نشده اند رای بدهند این است که این است که ما میتوانیم از این روزنه ها حداقلی، فرصت های بزرگ ایجاد کنیم. باز هم جای امید برای اثرگذاری در صندوقهای رای هست. همین که ما رای بدهیم به کاندیدایی که حکومتی نیست خودش یکگام به جلوست. رای ما اعتراضی و سلبی است.»
وی در این توئیت تصریح کرد: احتمال دارد انتخابات به دور دوم برود و در دور دوم شرایط کاملا متفاوت خواهد بود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین