رییس پلیس تهران: فرماندهان پلیس پایتخت واکسینه نشده اند/ واکسیناسیون ۲هزار مامور
کد خبر: ۳۲۳۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶

مهر: رئیس پلیس پایتخت از واکسیناسیون ۲ هزار مامور عملیاتی خبر داد و گفت: هنوز هیچ کدام از فرماندهان پلیس پایتخت واکسن کرونا تزریق نکردهاند.سردار حسین رحیمی اظهار کرد: هنوز هیچکدام از فرماندهان مجموعه پلیس پایتخت واکسینه نشدند؛ مجدد یادآوری میکنم که تا زمانی که تمام مأموران عملیاتی واکسن کرونا تزریق نکنند هیچکدام از فرماندهان ما اجازه تزریق واکسن ندارند.
وی افزود: در پلیس تهران بزرگ حدود ۲ هزار مأمور تا به امروز واکسن کرونا دریافت کردند که این افراد مأموران کلانتری، راهور، ستاد ترخیص و دیگر بخشهای عملیاتی هستند.
رئیس پلیس پایتخت بیان کرد: تقاضا داریم با توجه به حجم کار و محدوده فعالیت پلیس پایتخت و همچنین با توجه به نزدیک بودن زمان انتخابات و لزوم حضور پلیس در محلهای اخذ رأی برای تأمین امنیت شعب تعداد واکسن بیشتری به ما بدهند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین