|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۴:۳۱

اعتراض همتی به رییسی درباره تجمع مردم در اهواز: رییس جمهور باید فدایی مردم باشد، نه اینکه مردم را فدای خود کند / الان کجاست دادستان، کجاست سیمای ملی؟

کد خبر: ۳۲۳۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳

عبدالناصر همتی، کاندیدای انتخاب ریاست جمهوری به سید ابراهیم رییسی دیگر کاندیدای انتخابات در توئیتی درباره تجمع مردم در اهواز اعتراض کرد.

وی در این باره نوشت: رییس جمهور باید فدایی مردم باشد، نه اینکه مردم را فدای خود کند

یک تجمع برای عروسی و شادی مردم برگزار می‌شد، دادستان حتما با برگزار کنندگان آن برخورد می‌کرد، سیمای ملی هم از قاطعیت قضایی می‌گفت. الان کجاست دادستان، کجاست سیمای ملی؟
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین